De nummer 1 voor gecontroleerde klantbeoordelingen
voor professionals uit de diensten- en vastgoedsector

ORPI Valrim Orléans Droits de l'Homme - Gestion

Geregistreerd bedrijf N° 07228

4,2
Beoordeling berekend op basis van 13 beoordelingen geverifieerd door Opinion System. Klantbeoordelingen via externe bronnen zijn uitgesloten.
10
3
0
13
Opinion System kwaliteitsbeleid

Opinion System bevestigt dat ORPI Valrim Orléans Droits de l'Homme - Gestion (gegevens hiernaast) aangesloten is sinds 03/01/2019.

7 Avenue des Droits de l’Homme
ORLEANS,
45000 FR
+33 2 38 24 02 02
Vandaag open : 9AM-12:30PM,2PM-5:30PM 
Maandag
9AM-12:30PM,2PM-5:30PM
Dinsdag
9AM-12:30PM,2PM-5:30PM
Woensdag
9AM-12:30PM,2PM-5:30PM
Donderdag
9AM-12:30PM,2PM-5:30PM
Vrijdag
9AM-12:30PM,2PM-5PM
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten
Gedetailleerde scores
BEHEER VASTGOED
13 klantbeoordelingen gevonden
Sorteren op Datum van antwoord
Gestion de 5 biens à Orléans
4.0
november 2022
BEHEER VASTGOED
Sébastien C. 2 jaar geleden

Nous faisons confiance à VALRIM depuis 4 ans pour la gestion de 5 biens à Orléans et nous sommes très satisfait

Antwoord van het bedrijf 2 jaar geleden

Bonjour Monsieur, Merci pour votre retour et votre fidélité. N'hésitez pas à nous recommander à vos proches ou collègues et profitez de notre opération de parrainage qui vous permettra d'être récompensée en cliquant sur le lien suivant: https://jeparraine.orpi.com/landing/valrim-orleans

80%
Tevredenheid
100%
Aanbeveling
Algemene ondersteuning
1
Deskundigheid contact
8
Snelheid vinden huurder
8
Duidelijkheid rapporten
9
Ereloon/dienstverlening
8
Afgesloten door
Alexandre V.
AV
Gestion d'un bien en location
4.8
september 2022
BEHEER VASTGOED
ROUSSELET-BENOIT valérie H. 3 jaar geleden

Gestion courante de la location parfaitement menée. Dossier contentieux traité avec beaucoup de professionnalisme et succès!

95%
Tevredenheid
100%
Aanbeveling
Algemene ondersteuning
10
Deskundigheid contact
10
Snelheid vinden huurder
7
Duidelijkheid rapporten
9
Ereloon/dienstverlening
10
Mise en gestion d'un bien à ÉPIEDS EN BEAUCE
4.0
juli 2021
BEHEER VASTGOED
Fanny P. 4 jaar geleden

Je recommande ORPI. Professionnalisme, écoute, rapidité. Aucun soucis.

80%
Tevredenheid
80%
Aanbeveling
Algemene ondersteuning
9
Deskundigheid contact
9
Snelheid vinden huurder
9
Duidelijkheid rapporten
7
Ereloon/dienstverlening
6
Afgesloten door
Nathalie D.
ND
Mise en gestion d'un logement à PANNES
4.1
juni 2021
telefonische enquête
BEHEER VASTGOED
Éric W. 4 jaar geleden

Plusieurs biens en gestion avec l'agence ORPI. Je suis très satisfait de leurs prestations, bonne communication et réactivité appréciable.

82%
Tevredenheid
80%
Aanbeveling
Algemene ondersteuning
8
Deskundigheid contact
8
Snelheid vinden huurder
9
Duidelijkheid rapporten
8
Ereloon/dienstverlening
8
Afgesloten door
Manon N.
MN
Mise en gestion d'un bien à SAINT JEAN DE LA RUELLE
3.7
mei 2021
telefonische enquête
BEHEER VASTGOED
Joaquim B. 4 jaar geleden

Globalement satisfait des débuts de la gestion de mon bien avec ORPI.

73%
Tevredenheid
50%
Aanbeveling
Algemene ondersteuning
8
Deskundigheid contact
10
Snelheid vinden huurder
8
Duidelijkheid rapporten
8
Ereloon/dienstverlening
5
Afgesloten door
Mathieu R.
MR
Mise en gestion d'un logement à ORLÉANS
4.9
mei 2021
telefonische enquête
BEHEER VASTGOED
Jean-Baptiste L. 4 jaar geleden

Très bon contact, très agréable. Parfait.

98%
Tevredenheid
100%
Aanbeveling
Algemene ondersteuning
10
Deskundigheid contact
10
Snelheid vinden huurder
10
Duidelijkheid rapporten
10
Ereloon/dienstverlening
9
Afgesloten door
Mathieu R.
MR
Mise en gestion d'un bien à MONTARGIS
4.9
mei 2021
BEHEER VASTGOED
Nicolas D. 4 jaar geleden

Très bien

98%
Tevredenheid
100%
Aanbeveling
Algemene ondersteuning
10
Deskundigheid contact
10
Snelheid vinden huurder
10
Duidelijkheid rapporten
10
Ereloon/dienstverlening
9
Afgesloten door
Manon N.
MN
Mise en gestion d'un bien à ORLÉANS
2.9
maart 2021
telefonische enquête
BEHEER VASTGOED
Laurence D. 4 jaar geleden

On m'avait indiqué qu'un locataire allait être rapidement mis en place ce qui n'a pas du tout été le cas et une fois le locataire trouvé, on ne m'a pas confirmé son entrée dans le bien. Peut être une incompréhension entre l'agence et moi mais une insatisfaction en résulte aujourd'hui.

58%
Tevredenheid
50%
Aanbeveling
Algemene ondersteuning
8
Deskundigheid contact
8
Snelheid vinden huurder
4
Duidelijkheid rapporten
5
Ereloon/dienstverlening
5
Afgesloten door
Kévin P.
KP
Mise en gestion d'un bien à ORLÉANS
4.5
mei 2021
BEHEER VASTGOED
Clara B. 4 jaar geleden

M Pinto est très réactif et disponible. J'habite loin et il s'est toujours arrangé pour trouver un créneau d'horaire qui me convenait. Merci.

Antwoord van het bedrijf 4 jaar geleden

Merci d’avoir pris le temps de répondre au questionnaire qui est pour nous source de progrès dans nos relations commerciales ! Nous sommes ravis d’avoir pu contribuer à votre projet immobilier et n’hésitez pas à nous solliciter à l’avenir pour toute question liée à l’immobilier, c’est avec plaisir que nous y répondrons

90%
Tevredenheid
90%
Aanbeveling
Algemene ondersteuning
9
Deskundigheid contact
9
Snelheid vinden huurder
9
Duidelijkheid rapporten
9
Ereloon/dienstverlening
9
Afgesloten door
Kévin P.
KP
Gestion d'un bien à DAUX
2.7
mei 2021
BEHEER VASTGOED
Rene S. 4 jaar geleden

très mécontent sur le prix de rédaction du contrat de gestion 420€ pour juste changer le nom surtout quand le locataire quitte le logement rapidement 2/3 mois avec un état des lieux à chaque fois encore 400€ peut être acceptable si le locataire reste 2 ans mini pourrait être dégressif si moins

Antwoord van het bedrijf 4 jaar geleden

Nous sommes heureux de constater que nos 10 années de gestion ont emportées votre entière satisfaction. Quant à la relocation d’un bien : que le locataire reste 3 mois ou 3 ans, le travail reste le même : publicités, visites accompagnées, étude approfondie des dossiers, états des lieux d’entrée et sortie) Bien à vous

53%
Tevredenheid
10%
Aanbeveling
Algemene ondersteuning
9
Deskundigheid contact
9
Snelheid vinden huurder
3
Duidelijkheid rapporten
8
Ereloon/dienstverlening
2
Afgesloten door
Béatrice L.
BL

Over Opinion System

Opinion System, de nummer 1 voor gecontroleerde klantbeoordelingen voor professionele dienstverleners en de vastgoedsector, is een onafhankelijk peilinginstituut met als doel het garanderen van betrouwbare en authentieke informatie voor de consument. Door klantbeoordelingen te verzamelen, te controleren en te verspreiden helpt Opinion System de consument om transparante keuzes te maken.

Opinion System werd in 2010 opgericht en beantwoordt aan de ISO 20252 norm voor het ontwerpen, uitvoeren en commercialiseren van marktstudies, maatschappelijke onderzoeken en opiniepeilingen, alsook aan de ISO 9001 norm voor het opzetten en commercialiseren van tools voor het verzamelen van online klantbeoordelingen en van de methodes voor de controle van deze klantbeoordelingen.

Opinion System is gecertificeerd NF Service 522 - NF ISO 20488.

Voor meer informatie over het indienen van klantbeoordelingen, ons moderatiebeleid en het garanderen van de betrouwbaarheid van de online klantbeoordelingen, lees onze Algemene Gebruiksvoorwaarden

Voor bedrijven

Boezem vertrouwen in met ECHTE klantbeoordelingen.